Min älskade Joakim <3





I söndags firade vi ett år. Fatta, ett helt år!!! Jag kan inte tro det, det har gått så snabbt. Upp och ner, men jag stortrivs tillsammans med honom. han är den bästa! Jo, så i söndags då, så sov vi hemma hos honom, klev upp seeent ioch sen gjorde oss i ordning. jag satte på mig min nya fina bh och trosor som jag hade fått utav honom i fredags. (jag valde men han betalade) . den är jättevacker! han fick sin vanliga parfym... Vadå, han ville ju ha den!  vi firade inget speciellt utan bara var med varandra. det var skönt för jag gillar inte att uppmärksamma stora dagar, för då blir det bara fel... men denna dag blev som vanligt, mysig, fin och bra.

Älskar dig JOAKIM! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0