Uppvisning på Liseberg


Tjohoo äntligen kom dagen då vi hade uppvisning på liseberg. svinkul. framtills vi skulle dansa. det var sååå varmt och jag förlorade säkert 50% av min kroppsvätska genom att svettas!  herrehud! jaja men det gick bra i alla fall och Andreas var underbar, det är så kul att dansa med honom! :D Cha-chan gick lite sådär men det var kul.

Efteråt gick vi och åkte lite nya attraktioner :P haha jag och Joakim har nu hånglat i en berg-och-dalbana! hehe ;)

Igår gick jag och lade mig halv 5 på eftermiddagen... inte kul! hade migrän så jag sov 14 timmar! hade nationellt idag, och självklart hade inte min huvudvärk försvunnit.

Nu ska jag gå och ha tråk-görans lektion!
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0