Valborg :P


Valborg 2007

Då var det dags för sveriges största fylle-kväll. ja inte för mig då... haha! vi ska ut till Göteborg förhoppningsvis. jag, sofia, viktor, linda, filip, adde och massa fler. det är iaf dem jag vet. det kommer bli jättekul men tyvärr kommer nog inte Joakim med :( men men, jag kan väl ha kul utan honom hoppas jag på;)

I helgen ska jag bara ta det lugnt, vara med J, fira erik och Johan och lite så. jo så kommer ju Evelina med :D
äntligen (L) ...

nu ska jag ta och skicka lite fler sms till J, han behöver lite hjälp med matten och jag är en duktig och snäll flickvän som hjälper honom :D haha och för alla ni som vet är matte typ det enda jag tänker på!

Ha en fortsatt trevlig långhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0