Bada?

I Tisdags gick jag upp mega tidigt för att åka och handla lunch till mig och sofia. Klockan 11 åkte vi och hämtade upp Linda för att sedan köra i racerfart (nej lagligt) till Hanhals Holme där Simon och Johan från deras klass skulle vänta men de var lite sena så vi hittade en plats och satte oss att vänta. när vi åkte ut till hanhals var det strålade sol men när vi kom ut så gjorde solen protest och vägrade titta fram något mer... vi spelaed kort och sofia och Johan badade, men när småsmå regndroppar började falla så åkte vi hem igen. tråk men kul dag iaf. (Läs mer på fias blogg: www.ininn.blogg.se ) 


I Onsdags åkte jag ner till halmstad för att knäcka loss en tand så nu e jag tandelös igen :D men får en helt ny på torsdag nästa vecka ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0