Sticky Fingers

Jag vaknade av mega huvudvärk efter att ha sovit med min skitbajsskena till tanden för första gången på evigheter men sofia kom vid 10 och räddade mig. därefter åkte vi till Kungsmässan. där stod flera polise och Siba var stängt. som jag senare fick reda på så var det BOMBHOTAT. 
Men sån tur var så sprängdes ingen utan vi kunde lugnt åka hem igen och senare gick vi hem till mig där jag serverade henne soppa. ingen annan mat för mig för jag har så ont att jag itne kan tugga. 

sedan åkte jag ner till Tandläkaren för yttligare en undersökning. onödigt? JA! därefter skyndade jag mig hem och mötte Linda för vi skulle gå till Sofia med present och Även Linda skulle få en födelsedagspresent. Där sade vi hejdå eftersom vår Fia åkte klockan 8 på fredagsmorgonen. inga tårar, det klarade jag itne av, då hade jag aldrig klarat mig igenom kvällen. 
sedan skyndade vi oss upp till parkeringen där morfar skulle skjutsa oss till stationen och sedan åkte vi in till GbG. 

Trots min smärta i täderna var min hunger större så en hamburgare slank ner och två till köptes till Johan. Sedan snabbade vi oss till Sticky kön där resten väntade. in knödde vi oss där en av våra vänner svimmade precis innan vi skulle in så lite kaos blev det. men vi kom in hela och glada, hängde av oss och hittade en plats vid baren.  tyvärr kunde min älskling inte medverka men tänkte på honom ofta, det kan de andra som var med intyga eftersom jag kanske pratade ganska lagom mycket om honom :$ :) 

Sjön och skålade för Lousie, Johans Lousie, eftersom hon var anledningen till varför vi var där. Grattis på 18års dagen Louise!!!! :P 
Sedan utbringade vi även en skål för vår Sofia och ängnade henne en tanke och ett tal. Henne tänkte jag också på mycket under kvällen. J
Jag och Lousie tillbringade ungefär 27% av kvällen att leta efter Johan. Sedan tappade jag även bort henne. När Johannes ringde och sa att Johan blivit utkastad så bestämde vi alla att åka hem. fast först var jag tvungen att hitta alla, men det slutade lckligt. jag och Linda tog oss ut där alla väntade på trottoaren. Kära Markus Hansson var så snäll att han skjutsade mig och Linda och Linus hem :P

(Bilder kommer senare och på Facebook) 

Väl hemma lade jag mig, skickade ett långt sms till J och sedan låg jag och läste i en timma :S knäppis.... 

Imorse vaknade halv 10, tänkte på att nu har hon åkt och blev lite ledsen. men vet att vi kommer prata ofta och att vi ses någongång i höst. Älskar henne. 
Sedan blev jag lite sentimental och kom på att jag sak åka snart och lämna alla här. Inklusive min  Joakim.  Älskar honom. 
De två är mina allra bästa.  <3<3 



Läser ni två detta:
Jag älskar er och kommer aldrig sluta göra det. Ni har alltid en plats i mitt hjärta och i min tanke. 


Kommentarer
Postat av: Lova

LOVA

2009-09-07 @ 22:39:04
URL: http://ininn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0