Onsdag = Möte på Starbucks

Igår hade vi ordnat blommor till vår lärare som God Jul och Grattis.
Idag så hade vi projekt att gå ut på gatan och fråga människor om Air Travel. Jag och Irene gick ner till marinan och snackade med massa människor.
Jag och min nya båt
.
Efter det gick vi tillbaka till skolan och sedan åkte jag in till stan med Desiree, köpte tre böcker och så sedan mötte vi Upp Riika och Irene på Starbucks.
.
I miss you too Lisa. Vad sägs om att semestra ner till Lasse och Varberg i sommar?
ps. rosa skjortor och rutiga skjortor räknas inte till högen "Maria-Får-ej-Bära".
.
.
.
See you Soon my love <3 J

Kommentarer
Postat av: Mamma

Schysst skuta Maria! Ska du ta hem den till fjorden så vi kan följa med i sommar?

2009-12-17 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0