Veckan som gått sedan jag kom hem

Tisdag
Ingenting viktigt. Går ju i skolan till klockan sex. Intressantare än så blev det inte.
Onsdag
Inget intressant här heller kan jag väl påstå.
Torsdag
Nu börjar det likna något.
Mitt på dagen hade vi Julavslutning i skolan. (vi har inte slutat ännu men ändå!) Alla klasser skulle uppträda (haha visst vettu, självklart! Inte...) och till och med lärarna sjäng en liten rolig truddilutt för oss. Sedan steg vår vice direktör upp på scen och skämde ut sig. Lite roligt i alla fall.
På kvällen: 28 personer, inkl mig själv gick ut på resturang för att äta hejdåmiddag. Pierre åker hem (Stephanies nyfunna pojkvän om jag inte berättat det tidigare). Vi gick alla till en italiensk restaurang.De gjorde fel på notan, vi betalade bara för 11 pers och sedan sprang vi. Ingen springnota eftersom vi betalade, eller hur!?!
Fredag
På kvällen så åkte jag och Steph till Residentet för att umgås med lite människor och säga ett ordentliget hejdå till Pierre. Vi hade megakul, spelade biljard, dansade och fnittrade. Steph och Pierre hade itne lika roligt. Tårar, pussar och massa prat senare fick jag dra med Steph till bussen. Konstigt nog bröt hon inte ihop alls förän dagen efter...:
Lördag
Jag gick upp, tog en dusch åkte ner till stan, handlade lite med Desiree och Irene, åkte sedan hem för att äta lite lunch innan jag skulle tillbaka ut igen. När jag kom hem hade Steph fortfarande inte gått upp ur sängen utan låg med fötterna på kudden och huvudet på täcket med väldigt svullna ögon. Sedan gick hon upp, fortfarande gråtandes och städade rummet.
Jag gjorde mig iordning för att gå ut och fira klasskompisarna som fyllde år. Jessica och Jule, 24 och 20 bast hade beställt bord på en annan italiensk restaurang. Jag åt pizza och de andra pasta, vi drack vin och tre kannor med Sangria. Sjöng, skålade och åt chokladtårta som de gjort hemma. Presenter delades ut och sedan tog vi alla sista bussen hem. Konstigt nog var ingen sugen på att gå ut och dansa.
Söndag
Ägnade hela min lååånga söndag åt att läsa min fjärde bok ur Twilightsagan.
<3 Älskar de böckerna. För de som inte läst dem, ni missar något otroligt i era liv. För er som planerar att läsa dem: JAG VARNAR ER!! När ni öppnar första sidan så finns det inget annat som existerar i era liv än just sagan om Bella, Edward och Jacob. DET är allt ni lever för tills ni stänger igen den fjärde boken!!!
.
.
.
J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0