Getterön med Joakim

Åkte dit Måndags förmiddag, mötte upp Lasse, min morbror och åkte ut till campingen där han är chef. Där fick vi en plats och satte upp tältet. Jag lovar, alla som såg vårt lilla blå tält skrattade, det var snett och alladeles vingligt. Men men det höll iaf i stormen.

Vi badade i vågorna, gick antal gånger till affären, tog promenader och åt pizza och gorgonzola pasta som Emilia i köket gjorde speciellt åt mig :)


På en utav dessa korta promenader ut till bryggan lade Joakim armen om mig och sa,
"Detta gillar jag, Du och jag och inga mobiltelefoner och annat."

Är han inte fantastisk?! <3 JO!

tyvärr blev jag sjuk på tisdagsnatten (och den värsta ovädersnatten) så vi fick åka hem på onsdagsmorgonen, men vi kommer nog åka tillbaka snart igen.

<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0