Helgen...


 
Jaha, då var helgen snart över. Jag har haft det fantastiskt. Ni då?
I torsdags så gick vi ju ut. det var HUR KUL SOM HELST! ojoj, sticky blev det och människorna var jätte-balla! :D görglad när jag kom hem till min lilla pojke <3 ;)
vaknade upp på fredagen och tog det lugnt. var hemma och åt pizza med brorsan och sedan kom J.

På lördagen kom lillla Bambi och vi tog en liten promenad hem till mig. hon var ganska trött och bara ha farmor  och pappa :)

Sov hemma hos J, rakade av håret på Jonas ( J's bror) och hans kompis Henke. kulkulkulkul!!! :D

Hade väldigt mysigt med J hela helgen. Han ville inte att jag skulle gå i morse.. naaw, den killen kan få mig till vad som helst, bara han tar fram sina hund-ögon. <3<3

Har hittat en ny mobil jag vill ha eftersom min har gått sänder igen för tredje gången. den har nästan varit på lagning mer än vad jag har använt den.





Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0