Klassresan... <3

Ja mina  vänner, den ljuva klasresan ja.


Helt underbar. underbara klasskompisar.

jag hörde för ett tag sedan att det är nu i slutet vi alla i klassen kommer älska varandra oc h aldrig vilja sluta, HA tänkte jag. inte vår klass, vi är ett undantag tyckte jag. vi komemr aldrig sluta tjafsa och tycka illa om varandra. inte jag men killarna mot tjejerna. men så hände det även vår klass.
under klassresan blev alla vänner och även killarna tyckte vi var underbara och kommer att sakna oss.

Första dagen så åkte vi tidigt och möttes i Kållered, därifrån åkte vi mot Jänköping, satnnade och fikade. Killarna gasade på och för först, såklart. vi kom fram till sävsjö och Boda borg, som var ett gammalt hus med bostadslägenheter som de gjort om till liknande Fångarna på fortet med massa kluriga övningar och tankespel. där åt vi lunch för att sedan åka vidare mot Målerås och Kosta. I Målerås stannade vi till på Glasbruket och fick oss en rundvandring där. några tykte det var intressant. Sedan åkte bilarna över bron mot campingen där vi skulle bo i två stooora stugor. killarna för sig och tjejerna för sig såklart. jaja tänkte jag, nu när man är upptagen får man hålla sig i skinnet.

på kvällen grillade vi och spelade brännbol, fotboll och kastade gris osv. killarna var sååå sexiga vid grillen med en öl i handen! hm.. vi satt uppe till och snackade sex och andra mysiga hemligheter.

andra dagen klev vi också upp tidigt, tjejerna gjorde frukost och éftersom det regnade senarelade vi resan mot solliden. jag låg inne och kollade filmen Happy Gillmore hos Matte och Nicklas.


Solliden var inget intressant och vi åkte snart vidare mot ett ställe som jag valt ut som studiebesöksmål, svårt att hitta dit men värt det. ett litet friluftspensionat ute på landet. efter lunch och rundvisning där åkte vi hem för att kolla klart filmen och mysa i stugorna. flickorna låg och snarkade inne hos sig så vi andra, Killarna och jag, åkte till köpcentret för att köpa brännboll och hamburgare. på kvällen var det killarnas tur att fixa maten och det blev superbra. även denna kväll var vi uppe till sent (4) och samtalsämenena fortsatte att flöda.

på morgonen efter åkte vi tidigt in till Kalmar för att gå på Kalmar slott, sedan vidare mot ett ställe där vi skulle paddla kanot. Killarna hade lite problem att hitta dit men efter en stund (2 timmar) kom vi fram. jag och pontus tog en båt och paddlade nästan över till andra sidan sjön, men det var tråkigt så vi paddlade tillbaka för att upptäcka att det bara var Ulla och Lina, Kokko, Lewander och Mattias och nicklas kvar, varav killarna hade vattenkrig och försökte välta varandras båtar.  kul...

jag nicklas kokko <3

Under hela resan hade vi smskontakt och hade allmänt kul. vi flickor körde fel påväg hem och jag var inte hemma förän nio. men massa telefonsamtal och sms från david, kokko och mattias och Johan förgyllde tiden. tack mattias för att du ringde och kontrollerade så vi itne körde i diket. <3

Efter att ha varit överallt, i Hyssna, Svenljunga, Sexdrega osv så har jag fått nog utav bilåkandet för ett tag. men saknar nu min kära fantstiska klass och deras humor, fast på torsdag så träffas vi igen för att göra iordning flaket och grilla lite. och sedan på fredag då vi har champangefrukosten här och sedan en dag i skolan och fest på kvällen!

Älskar faktiskt er mina kära dumma konstiga men helt underbara klasskompisar.

Louise - Du din tokiga vuxna fega flicka
Frida - Du är numera min hjälte efter att ha räddat oss från att fastna i Svenljunga
Emelie - Vi är som systrar du och jag!
Pontan - vi två i tre år, heltokiga men kul
David, 48an, Lewander - ... du får mig att skratta, ALLTID!
Kokko - du är så dum men sååå otroligt söt.
Amina, Joakim och Shvan - ni är en grupp för sig, helt klart
Sara - dig kommer jag alltid minnas
Niclas - Du är så elak och knasig men så charmig och söt. för att inte tala om sexig...

och sist men inte minst
 Mattias - vad kan man säga? du har gjort min skolgång mycket lyckligare!
 lycka till i framtiden och håll vad du lovat mig, jag litar på dig ska du veta. <3 





Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, fasen va go du är! Tycker om din förklaring på mig!!! Den stämmer in sjukt bra!<3

2009-05-31 @ 21:06:59
URL: http://superlouise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var faktist jag som grillade första kvällen Maria! ;)

2009-05-31 @ 23:23:59
URL: http://emeliefransson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0