På Orust i regnet

Här sitter jag instängd i stugan och regnet öser ner utanför... men det är faktiskt ganska mysigt, men saknar Joakim. Låg uppe till halv 4 och insåg att jag tänker för mycket... haha

Jag hade min sista skoldag i tisdag, fast då gick jag bara på en lektion gick och gjorde mina naglar och färgade om håret igen. det gula är borta men nu är jag grålila... aldrig att jag blir nöjd...

Jonas ringde tre gånger igår och pratade om balen, tydligen ska vi åka limousin och dricka champange på heaven 23...

På onsdag åker hela klassen till Öland och ska turista där, ni får veta sedan hur det gick efterom jag itne har några förväntningar alls.

Nu ska jag fortsätta kolla Våra värsta År. heheh.

J<3


=)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Maja! Kul att du också följer strömmen och skaffat blogg. Såg minsann ett kort på hur fin du var på balen <3 Lika snygg som vanligt!

xoxo

2009-05-26 @ 13:57:32
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0