Stressig dag!

Idag har det varit en något annorlunda dag...

Först klev jag upp vid 7 ungefär som vanligt och var helt inställd på att jag började halv 10, men jag gjorde mig iordning tidigare för att kunna slappa innan jag var tvungen att masa mig ner mot skolan. klockan 8 får jag ett sms av Emelia "ska vi mötas på stationen?" jag ringde upp henne och skrattade gott åt henne då hon upptäckte att hon var en timma tidig, haha. jag lovade att skynda mig så hon slapp sitta ensam. en kvart senare ringer hon upp. "vi har nationella 8.25, ska jag säga att du komemr sent?" då var det hon som skrattade gott. jag hade nästan hunnit klart med make-upen så jag kastade på mig et par strumpor och slände mig på cykeln, men min stod ju nere på stationen så jag fick ta mammas. två minuter i halv kom jag fram, svettig blöt och sur eftersom cykeln hade gått sönder halvägs ner med. efter proven hade jag muntligt med Rakel. hah det gick faktiskt bra.

efter det lyckades vi få klart filmen i sista sekund eftersom vi har redovisning på måndag. sedan var jag tvungen att cykla till skatteverket och fixa personbevis. ÖVER EN LERIG ÅKER!!! ojoj, när jag kom hem till joakim var jag blöt och lerig ända in till trosorna, så det var bara att dra på sig hans gamla jeans och en tröja av Monica. hahah. jag lagade lite lunch till dem sedan cyklade jag ner till jobbet igen. men då var det uppehåll ;)

Fick lära upp en ny tjej idag, hon kommer nog bli suverän.

nu sitter jag, saknar Jo som är ute med massa kompisar, och har precis kollat en superdålig film, mamma och pappa har somnat framför tv:n så jag sätter nog på någon rolig komedi ;)

ha en fortsatt trevlig helg. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0