Babylon Latinoparty

Jippie :D
Förra veckan startade latinopartyn på måndagar på babylon.
men vi gick itne den första veckan utan vi gick denna måndagen istället. :) det var en ny erfarenhet och jag tackar mig själv för att ha gått på alla de salsa/samba/rumbalektionerna genom åren.
Jag ahde på mig en ny svart "salsa"klänning och svarta skor. Vi kom dit vid elva och det var max 25 pers.
men det kom lite flera med tiden.
Jag dansade hela kvällen och hade väldigt kul. dock var det 75% spansktalande personer där och de är inte lätta att prata engelska med eftersom de föredrar spanska.
har inga bilder från den kvällen ännu (steph är för lat för att ge mig bilderna) men har lite bilder från torsdagen innan då vi var på samma ställe men då det vanliga babylon.
.
.
.
J <3
Här kommer Latinobilderna:
.
.
.
Älskar dig Joakim <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken snygg bil! Har du köpt den?

Snygg är du själv också förresten i den nya klänningen. Love you

2009-11-19 @ 08:37:54
Postat av: erik

Det verkar kul! Vad snygg du är! pussar från lillebror :)

2009-12-01 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0