Frukost på Tiffanys

Okej då, inte på Tiffanys. Utan ett annat café i The Lanes. Stephanie, Pierre, en tjej från Belgium och jag åkte in till stan och skulle äta frukost. Jag åt en toast och drack te, de andra åt en Full Engelsk frukost som inkluderar: Toast, bacon, ägg, bönor i (äcklig) sås, tomat och the elelr orange juice.
Efter vi suttit där en timme eller två så gick jag och stephanie runt i stan och shoppade. Eller ja hon choppade och ajg kollade. Hon behövde nya jeans eftersom hon gått upp antal kilo sedan hon kom hit och kommer inte i hennes byxor längre. Jag sak ut på måndag och handla.
Handlingslista:
* Skor
* Väska (igen)
* Jacka
*Varma kläder (klänningar)
* Annat joks
Ikväll ska vi bara stanna hemma och ta det lugnt. Sitta och glo på tv elelr framför datorn. Vädret har blivit så dåligt att man blir på inte-göra-någonting-alls-humör.
Ikvälls ak vi få fiskpaj att äta. Mums. Eller inte alls.
.
.
.
Joakim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0