Halloween Party 2

I lördags var jag bjuden hem till Desirée och melanie på en andra halloweenfest.
Det är inte så vanligt att vi får komma hem till andra värdfamiljer, så detta var ytterst spännande.
Alla studenter fick ta med sina vänner och värdmamman själv bjöd in sin familj och några grannar.
Alla skulle ta med sig något ätbart till partyt så jag bestämde mig långt innan att ta med en frisk saftig fruktsallad.
Så på lördagen gick jag upp i tid (haha skämt) klockan 12. Duschade (samtidigt som jag kom på vad jag skulle vara utklädd till, efetrsom jag kunde itne använda peruken igen) och åkte in till Birghton för att köpa frukt.
Köpte massa olika spännande frukter och tog första bästa bussen hem. Ändå så blev det stressigt i slutet och stephanie fick göra min sminkning på en kvart. Tog sedan bussen ut till Peacehaven där det liite Housepartyt var.
Var utklädd till Punkrockare denna dag och till dagens ära hade jag ännu mera tattueringar.
Jag med en zombie, häxa och en Smashed Pumpkin
.
.
.
J <3<3<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur stavas tatttttuering?

2009-11-02 @ 14:36:59
Postat av: mamma

Hur stavas tatttttuering?

vad fin du var förresten

2009-11-02 @ 14:37:47
Postat av: mamma

Hur stavas tatttttuering?

vad fin du var förresten!

2009-11-02 @ 14:38:45
Postat av: morsan

vad knepigt kommentarerna beter sig!

2009-11-02 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0