Joakim <3

Ojoj, äntligen!
På lördagen åkte jag in vid fem tiden med bussen till London för att hämta honom.
Innan jag satte mig på bussen så hade jag packat en väska och åkte och checkat in på vandrarhemmet.
Vi fick ett litet rum på översta våningen men helt nyrenoverat och en egen toalett med dusch.
Väl inne i London hade vi lite problem att hitta varandra för hans buss kom inte dit den skulle men hittade honom tillslut under ett litet tak utan för en byggnad. Började såklart gråta lite. Men var så glad att se honom.
Vi gick till bussen för att åka hela vägen tillbaka till London igen. Där inne tog vi en buss till vandrarhemmet. Jag fick massa vanligt godis och massa naturgodis från honom och choklad från resten av familjen :)
På Söndagen vaknade vi upp, åkte hem till Woodingdean och hälsade på sedan tillbaka till stan och tog en kaffe med några kompisar. Därefter åkte vi hem och lagade lite mat i det superfina köket (okej där överdrev jag något).
Måndagen gällde London igen och visa honom runt till alla sevärdheter. Vi åkte först till Bigben och buckingham Palacce. sedan satte vi oss och åt lite lunch, och tog sedan underground till Oxford. Därefter tog vi nästa underground till Camden Town. Han älskade det! :D Hahah det är en lång gata och marknad med massa små affärer med massa olika stilar.
Önskade jag kunnat ta mamma och morfar runt i London. mamma har ju sett det men hade vart kul att visa dem hur mycket jag kan :)
På kvällen klädde vi upp oss och gick till Oceana och latinopartyt. Inte omtyckt av honom och jag hade megastort sår på foten så vi satt mest och myste i loungen.
Tisdagen hade jag möte i skolan om skolan, mycket intressant. de som vill veta mer; lämna kommentar.
På kvällen gick vi till King and Queen för att visa honom vart vi spenderar en tredjedel av tisdagarna.
Fotboll, karokee och massa bilder senare tog vi oss hem med bussen igen.
På onsdagen åkte vi in till London igen för att säga hejdå.
Vi gick upp på morgonen, checkade ut, åkte in till stan åt en god fruksot tillsammans, gick i några affärer och sedan satte oss på bussen.
Väl där inne så hade vi en timma kvar så vi gick till ett café och tog en kopp te och en varm choklad. sedan när det var tid vidare mot busstationen. Många tårar senare sade vi hejdå och han steg på sin buss och jag min.
pga missförstånd var han nära på att missa flyget men tack och lov var han snabb och hann. Fick prata lite med honom på kvällen när han var hemma igen.
Om ni ser Skruvmejseln till höger: Denna lyckades Joakim få med sig genom Säve flygplats säkerhet. SÄKERHET? inte då. Kan han få igenom denna kan väl vem som helst få igenom en kniv! DÅLIGT SÄGER JAG BARA!!!
Detta får man efter att ha gått för långt i högklackat... Inte lyckat.
<3 <3 <3
*
På tordagen i skolan hade vi filmklassen jag har börjat i. Denna dag skulle vi filma in det som vi har skrivit. Handligen var att jag och Steph skulle bråka om en killa och sedan verkligen börja fightas. Det var KUL! fick skrika svära oc slåss :D Mitt i cafeterian. Ni vet hur jag älskar att stå i centrum så jag var i paradiset.
På kvällen gick vi ut till Babylon eftersom det var Christian (norskens) och några fler, sista kväll.
Detta är jag och Irene, jag som en bitch och hon som min dumma blondin-kompis. Och vi levde verkligen in i rollen.
*
På fredagen hade vi en Lecture om dykning och sedan på voc. klassen fick vi reda på att filmläraren ska starta en dramakurs med :) tror ni jag ska börja den med?
Min lärare Mark tycker det är bra att jag börjar dessa roligare kurser då han tror att jag kommer ha mer nytta av det sedan när jag sak ta mitt ILCT-test.
*
Nej nu ska jag ta och krypa ner undertäcket med min påse chips jag fick utav Joakim och kolla Mamma Mia filmen.
*
Först vill jag bara berätta vad vi fick att äta: Pizza. En. Vi var tre pers att dela. (...)
.
.
.
Saknar dig redan Honey <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Varför hade han med sig en skruvmejsel????

2009-11-30 @ 16:31:13
Postat av: Joakim

För jag tror min bror har lånat den eller något jag visste inte ens att den va där fören jag var i brighton på vandrarhemmet.

2009-11-30 @ 22:01:32
Postat av: mamma

Ok, vilken tur att det gick bra. Undrar vad som hade hänt om de hittade den? Jag reste med fällkniv för något år sedan utan att någon stoppade mig, hade glömt den i ryggsäcken och blev jättestressad när jag skulle ha mitt läppglans och fick tag på kniven i ett fack i väskan mitt under flygning mellan Frankfurt o Göteborg.

2009-12-02 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0