Veckan som gått (tre dagar)

I måndags slutade jag tidigt och bestämde mig då för att börja med mitt nya hälsosamma liv. Alltså satte jag på mig mjukiskläder och tog mig en joggingrunda. Sedan bestämde jag mig även för att skulle jag tvätta lite kläder för hand. Det gick bra. Sedan började det regna.
I tisdags gick jag i skolan till klockan sex, skyndade mig sedan hem för att äta och sedan ta bussen till vår Pub King&Queen. Det var två fotbollsmatcher och kareoke som lockade. Fotbollen var jättespännande och stephanie sjöng som vanligt lika vackert. Dock tog vi en tidigare buss hem än vanligt.
Idag så åkte jag hem tidigt, tog en längre och svettigare joggingrunda upp på kullen och ängarna bakom huset. när jag kom tillbaka så tog jag min tvätt för att tvätta igen. Tror ni inte att det börjar regna igen? Jo! Så jag satte mig med en macka med Nutella på och tröståt eftersom nu har vi tvätt hängande i hela rummet :P
.
.
.
Joakim <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla Plutta, här kommer en husmorslektion:

Inte måste man tvätta om alla kläder för att det kommer lite regn på dem på torkvindan ute, det torkar bara igen!!! Spara tid och tvättmedelspengar, det blir bara en extra sköljning!

Vad bra att du motionerar, fortsätt med det. Spring istället för att tvätta i onödan.//puss

2009-11-04 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0