Hallå eller?

Hahah tack för alla underbara kommentarer. Ni muntrar verkligen upp denna lilla PMS-flicka. Sitter här ensam hemma och alla mina kompisar är ute och partar. Känner att det var bra att jag stannade hemma men vill sååååå himla gärna åka med dem.
Lisa: När kommer du och hälsar på mig då?
Simon och David: Kämpa på med skolan men njut så länge det varar! Skolan är livet!
Morfar: Längtar tills du kommer!
Nina: Haha tyvärr sitter vi så tätt inpå varandra att jag inte kunde spotta ur det. men var glad att ingen förutom min rumskompis såg minen när jag stoppade in leverbiten i munnen.
Mamma: Kanske hon blev ledsen vad vet jag? Man kan ju faktiskt inte ÄTA LEVER!
Till er alla: Saknar er allihopa! Och ska nog aldrig lära mig äta inälvor!!
.
.
.
Need you J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0