Hejdå

Igår åkte ännu en kompis hem. Det är jobbigt att vara här så länge och få massa nya vänner och sedan att de bara är här i några veckor. Men det positiva är att hela min klass är här i minst sex månader och när en kompis åker hem kan man alltid skaffa nya.
Nu hoppas vi snart på att Joakim kan komma hit också så jag har fullt upp med att hitta bästa hotellet/vandrarhem. Eftersom det är det jag studerar så sak det väl inte vara något stort problem tycker jag men det är riktigt jobbigt faktiskt...
Idag har det varit soligt (till skillnad från alla andra dagar sedan regnet började) så jag Desiree och Melani åkte till Rottingdean som skulle vara såååå mysigt. det blev lite utav en besvikelse så jag och Desiree bestämde oss att GÅ tillbaka till Brighton. Det tog bara en timma...
Var i Onsdags på en Konsert med FatBoy Slim. För er som itne vet vem det är så är det än man på 45 bast, gift med Zoey, och är en megakändis eftersom han är en utav världens bästa djs... Inte för att jag visste detta utan jag fick reda på det efteråt. Men konserten var lärorik (fick ju veta att det INTE är min favoritmusik) och människorna intressanta. det var första gången vi var ute där det inte bara var studenter, så det var mycket olika sorters människor.
Jaja, nu ska jag in och leta lite flygbiljetter hem till NYÅR :D fast först ska jag ju till florida med familjen. men sedan blir det 10 dagar med Joakim och vänner.
.
.
.
Jag och du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0