Hotell, huvudvärk, fotboll, Ultra Violet, Kareoke och salsa

Igår (Tisdags) var det en lång dag.
Dagen började med att jag försov mig... Fast inte så mycket för jag hann ta in tvätten (handtvättat själv!) innan regnet kom sedan sprang jag till bussen.
I skolan så hade vi ett studiebesök på ett hotell, Umi Hotel, väldigt intressant. har ju vart på många studiebesök men detta var första på engelska.
Efter studiebesöket åkte vi tillbaka till skolan och hade Ilab (datalektion) till klockan sex. Efter det hittade jag stephanie och vi sprang till bussen, åkte hem, åt den snabba middagen (som förövrigt var potatis, sås och en kvadratcentimeter stor fiskbit. Var fortfarande hungrig, men hon har ju klagat att vi äter så mycket bröd...)
Sedan gjorde vi oss i ordning och fick springa till bussen idag med.
Vi åkte ner till King & Queen där det var fotboll för hela slanten. Tre tv och två stora skärmar. Vi knödde oss ner i ett hörn där vi satt enda till klockan 11. Vi var 15 pers allt som allt. PÅ king & queen träffade jag även Jennifer som jag har försökt träffa i två veckor nu. Hon är en vän jag tagit kontakt med inann jag åkte till england för läste på resdagboken att hon skulle med flytta till England så vi började prata och nu äntligen träffades vi efter många om och men. (Äntligen fick vi en riktigt skandinavisk häslning!)
På Pubben med fotbollen så var det kareoke som gällde. Robin sjöng rock (inte så dåligt). Och sedan var det stephanies tur. Alla var i chocktillstånd för hon sjöng som en gudinna!
När folk började dra sig så stack jag och stephanie till Coilition (stavningen där kan vara otroligt fel, vet bara hur det låter). Det är en salsaklubb som jag bara ÄLSKAR. herregud vad folk dansade. Ska dit igen! måste bara hitta ngn att gå med... DÄr skulle stephanie träffa en kompis från Venezuela. Vi hade svinkul men vi gick ganska så snart igen eftersom vi så gärna ville ta sista bussen hem. Sparade 10 pund där!
Vart kommer Ultra Violet in då?
Jo det är en drink jag drack med Blå Curacau. För er som känner mig (mamma) vet att jag älskar det!
Huvudvärken då?
Den har jag idag....
.
Jo, Anna. Vi skandinaver tar tyvärr efter alla andra. Dock hälsar jag och den svenska killen på "normalt" sätt, fast bara när vi känner för det (när han är full) Hahah!
.
Haha Mamma, nu har du lärt dig! hahaha usch vad jag skulle skämmas!
.
ERIK; FÄRGA FÖR GUDS SKULL INTE HÅRET! Jga tänker inte säga något om priser elelr så för jag vill INTE att du färgar håret! Du förstör det för all framtid, du akn aldrig få tillbaka din vanliga hårfärg. pluss att det blir GULT om du färgar ljust och SVENAFULT om du gör det mörkt för då kan du aldrig få tillbaka det blonda normala igen. SÅ NEJ! <3
.
.
.
Älskar dig J <3

Kommentarer
Postat av: erik

men jag VILL! :D Det ska vara ljusare, men absolut inte gult! Om man färgar håret mixtrar man väl ändå inte med hårsäckarna? Jag får ändå tillbaka färgen sen :) puss och kram!

2009-10-22 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0