London, Hemma, London och london

I Torsdags så kom Morfin fram till mig och frågade om jag vill med på konsert. Bandet var LostProhets och denna konserten hade han pratat om i flera veckor. Killen som skulle med honom från början blev sjuk så han ville att jag skulle med istället.
Kul tänkte jag men konserten var i London, och jag skulle inte hinna hem och byta om och lämna mina saker. Men Steph erbjöd sig att ta med mina skolsaker så jag kunde åka. och Morfin var väldigt duktig på att övertala och jag ville ju faktiskt uppleva en riktigt konsert så vi åkte in efter skolan.
Och det säger jag er, hade itne jag vart med hade han inte ens hittat till stationen. Jag var grymma guiden och hittade allting så himla lätt. Äger på att hitta i The Underground!
Konserten var grym! För de som inte vet vilka LostProphets är:
http://www.youtube.com/watch?v=xbm97i3sOM4
http://www.youtube.com/watch?v=H3V0bi-5NCY&feature=related
Fast Live var det för mycket screaming för min smak, men inspelningarna är bra.
I freedags drog jag ihop massa tjejer för att gå på pubben. Sa även till Morfin eftersom han är megakär i en utan mina klasskamrater. Allt som allt var vi För många för att få plats runt ett bord.
Jag tog den sista bussen hem eftersom jag skulle upp tidigt på lördagsmorgonen.
07,25 gick min buss ner till busstationen där Londonbussen gick. resan tog två timmar och vi var inne vid tiotiden.
där träffade vi Melanie och tog underground till Tower of London sedan mot Camden Town som var vårt egentliga mål för dagen.
JAg hade riktigt tur för att Linda (som jag hade åkt in för att träffa, de hade kommit från sverige för att ha en liten minisemester i London) bodde i camden och gick runt på samma ställen som vi.
Så när Desiree och tjejerna var klara på marknaden skickade jag dem vidare mot Harrods och gick för att möta Linda och de andra tjejerna.
När jag träffat dem så tog jag dem till Soho, Big ben, Pickadilly Circus, och sedan hem till Vandrarhemmet där de bodde.
Vi gick och köpte lite frukt, chips och dricka och satt på rummet till klockan 11. då gick vi ut till en klubb som låg bara några hundra meter från vandrarhemmet. Det var en Indeklubb, dvs inte min smak, och många läskiga människor (fulla) så vid tre tiden (efter vi ställt om klockan) gick vi hem igen. Sov i Lindas säng, vaknade upp mitt i natten, frös, läste ett sms och Älsklingen och somnade sedan om till klockan 9. då gick jag upp, tog tåget till Victoriastation och sedan bussen hem igen.
Galen och crazy natt ute i London, kan bara ge en kommentar: Gillar Brighton Bättre!!
*
.
.
.
Joakim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0