Regn, äntligen?

Igår började det regna...
Jag vet att jag flyttat till Europas (om inte världens) regnigaste land men efter bara två dagar av det så är jag deppig på det. Det är vindigt, regnigt och dimmigt så man ser ingenting, blir kall inpå bara kroppen och blöt överallt.
Och ovanpå det så är bussarna sena, ALLTID: igår var den femton minuter sen och idag en halvtimma!
Har förresten hittat Himmelen. Där hittade jag bl a denna klänningen. Men har inte köpt den även om påtryckningarna var många.
Love it!
Nu ska jag gå och lägga mig. sedan blir det upp till skolan, sen med bussen och sedan en långpromenad genom stan med Dee. Kanske clubkonsert med Loris, hans värdfar och Morfin (eller någon utav mina tjejkompisar men ingen tycks vilja följa med)  på kvällen.
.
.
.
Love you my love <3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Köp den!

2009-10-07 @ 00:31:00
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Morsan

Hallå, vad fin klänningen är.

2009-10-07 @ 08:09:42
Postat av: carro

Hejsan! ville bara säga att jag verkligen älskar din bloggdesign! Den är hur snygg som helst!



Kramar

2009-10-07 @ 08:21:44
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Annika

Kul, att läsa allt om dig Maria. Härliga "Maja-färger" på din blogg. Rosa! Konstigt.. Hoppas du fortsätter ha lika kul. Man kan njuta av att vara iväg, och sedan blir det jätteskönt en dag att komma hem. Och ev, man har nya vänner för hela livet. Underbar klänning förresten! (men du är söt i allt, för du är vacker och har en söt kropp) Sköt om dig o tänk på att här hemma är allt som vanligt.

Lots of hugs/Annika

2009-10-09 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0