Skola

Bara två lektioner idag. Så är det varje måndag och onsdag. Världens bästa schema!
Lektionerna var med Mark, vår turism och grundkurslärare. I de nio lektioner vi har med honom är det fyra som är turism, tre med "vanlig" engelska, dvs allt man bör veta, grammatik, vocabulary osv. och två lektoner är I ILAB. förutom de nio lektionerna vi har varje vecka så har Jag två Vocabulary med Faracy (american) och två Grammar med Helen (det var på hennes lektion jag var en bitch mot Loris första gången. Jag är förvånad att han inte hatar mig än idag, men det är en annan historia)
Sedan ovanpå allt har jag två extra ILAB (onödigt enliget mig eftersom datorerna inte fungerar, men kommer göra snart får vi hoppas på) och sedan en Lecture som är min favorit. Det är en två timmar lång föreläsning om allt möjligt, England, historia och massa annat.
.
Mark som lärare är helt okej, han gillar mig tror jag. Och jag älskar klassen! (men som vanligt har jag alltid något att invända mot men jag tänker inte nämna detta pga kränkning) Vi är två killar och 8 tjejer :D haha de är så utklassade. vi är tre svenskar, två norrmän, en finne, en sviss, en italienare, en tysk och en spanjorska. :p mycket Norden i denna klass.
.
The Royal Pavilion (liknar mitt framtida hus)
.
Ne nu ska jag gå upp och skriva lite engelskt CV.
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag.
.
.
.
I <3 U J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0