Första dagen i skolan

Idag var första riktigt skoldagen. 8,45 skulle vi vara i skolan. Jag hade min första lektion allra längst upp i rum 303. Alla i min klass var väldigt trevliga och jag började genast prata med en tjej från Spanien, en från Tyskland och en från Ungern. Riktigt trevliga. Vid lunch så hittade jag Dee och Felicia och Ally. Vi hade en kort lunch så jag fick nästan med en gång springa ner till källaren där jag hade grammar-lektion. Sliskig klass där nere. inte samma som där uppe, men jag lärde mig mkt.
Efter skolan så gick jag, Dee och Steph till Churchill Sqare och fixade foton till Steph, sedan till 99 p store, allt för 99 pence. och sedan vidare där jag fixade ett Bibliotekskort. Efter det skulle vi in och fixa ett busskort till Steph men hon hade fått fel studentkort så vi fick ta bussen hem istället.
Stephani och Masami i väntan på bussen.
Nu ska jag snart gå och sova. Tveka inte att maila om det är något ni undrar över här :)
.
.
.
<3<3 J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0