Gammal?

Igår kväll efter att jag hade slutat prata så kom taxin med den andra tjejen.  Eller kvinnan. Hon är 48 år. Det är ju som att ha en extra mamma. Fast egentligen inte eftersom det är jag som får lära henne allt med skolan och hon kan nästan ingen engelska. Hon är japanes. Så igår när vi satt oss ner efter att ha släpat upp hennes (dubbelt så stor som min) väska,  så visade vi henne alla busstidtabeller och vad som ska med osv.  Hon fattade nog lite, tror jag.

Nu ska jag snart till skolan, och träffa rektorn osv. och ikväll ska jag på barbecuefest och sedan filmkväll på residenset.

 

Ha en fortsatt trevlig dag.

Och mamma, jag vet att det heter imorgon, jag bara ORKAR inte skriva allt rätt. :p

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Det här låter ju som en bra början :)

2009-09-18 @ 15:32:02
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0