Låååång dag

Klev upp extra tidigt för att var snäll och följa min nya rumskamrat till skolan, för jag skulle ändå hämta ett brev till banken så att jag kan få ett engelsk bankkonto så att jag kan köpa ett trådlöst Internet. Men Activities office öppnade inte för än vid 10, så jag åkte tillbaka till stan och fönstershoppade lite. Sedan åkte jag tillbaka till skolan och fixade brevet, men det brevet tar en dag att fixa och sedan åkte jag tillbaka till stan och köpte ett busskort med några kompisar. Efter det, tillbaka till skolan igen, satt vid datorerna. Vi började inte för än vid två så vi tog en promenad till stranden. tyvärr råkade vi gå in på nudiststranden, men vi kom snabbt där ifrån.
Vi fick våra scheman, och betalade böcker och sedan åkte jag hem med Stephanie, fast vi stoppade till vid Sommerfield och köpte lite mat.
Nu sitter jag här och pratar med Joakim <3
För att göra det hela lite klarare för vissa som inte förstått:
Min hostmother heter Jacky, i rummet bredvid bor Misami som är 49 år. Igår kom min rumskamrat som heter Stephanie och rä 23 och kommer från venezuela.
Desiree Och Felicia (Norge)
Ps. Familjen: Kommer ni ihåg detta stället? Dålig service och massa måsar?
<3<3 J miss U

Kommentarer
Postat av: Pappa

Oh ja, familjen minns..... det var mycker mysigare på andra sidan gatan. Fast maten var väl ganska ok.

Du verkar vara en klippa på att åka buss!

Pussar pappa

2009-09-21 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0