Second day at school

Hade en lugn morgon, den första lektionen var en föreläsning om
Old English, Grendel och lite annat gammalt krafs.
På den långa rasten vi hade så åkte jag och Desiree till North street och fixade ett bankkonto till mig. bara det tog en halvtimma. Men jag kan säga, att det är riktigt trevligt att gå till banken här. Först blir man personligen mottagen och de ber en att sitta ner i en jätteskön soffa medans man väntar på en bankman/kvinna. JAg fix träffa en jättetrevlig dam med äckliga tänder, men hon var tydlig och visade allt jag kunde göra och få med mitt nya engelska bankonto. sedan åkte jag och desiree tillbaka till skolan och åt och sedan gick på de sista lektionerna. Efter det så åkte jag till churchill sq och skulle fixa det där jobbiga bredbandet men hon krävde ett "statement" som visade vad jag hade gjort på bankonton (inget än så länge). så jag fick snällt trava hemmåt.
Tog bussen och påväg hem så tog jag lite fina bilder:
North Street
Och jag trodde jag var dålig på att parkera...
Ja, gatorna är verkligen så här trånga och bilarna står verkligen överallt...
.
.
.
<3<3 J

Kommentarer
Postat av: selma

haHAH, jag parkerar som en enögd griiis :D typ därför jag inte vill köra bil xD

2009-09-24 @ 23:59:51
URL: http://thabrunette.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0