Shopping, inte då.

Skulle in idag och shoppa med tjejerna. Fast när jag kom in så fick jag sådan mensvärk att jag fick åka hem igen :/ inte så kul. Men hann iaf fixa ett studentkort och prata med några på Orange om ett mobilt bredband. måste skaffa ett engelsk bankkonto innan och det tar några veckor :(. menmen. tog en liten promenad idag för att röra på mig (och köpa skvallertidning). tog ett kort på huset och så här ser det ut: 
Imorgon så ska jag ner till Asda (affären) och köpa lite mat å så till skolan, sedan kommer den nya tjejen. spännande :)
<3<3 Miss U J

Kommentarer
Postat av: selma

mysigt område ju :D

2009-09-19 @ 23:09:49
URL: http://thabrunette.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0