Skön dag med Evelina, Jimmy och Joakim

Kvart över tio anlände jag till Joakim. Då var han och Jimmy redan igån med att sätta fast barnstolen. Lite problem hade dem men eftersom de är två tekniska smarta män så fixade det sig. och lyckligtvis så han vi i tid till Laholm, Väldigt i tid. så vid 12 knackade på och hämtade Bambi. sedan åkte vi ut på Mellbystrand, Jag tappade bort mitt kort när jag skulle betala, hittade mitt kort när jimmy betalat, och så sprang vi runt och lekte där på stranden.
Sedan åkte vi vidare mot Båstad och Torekov. Ute på udden så tog vi barnstolen, en nyvaken Evelina och gick en promenad bland får och kullerstenar.
Efter fem underbara timmar så skulle Evelina tillbaka till Laholm, så vi styrde den lilla röda bilen mot Byn. men eftrsom klockan inte var fem riktigt när vi kom fram stannade vi på vägen och kastade lite kottar.
Skrattande Evelina       &     Tokiga Pappa 
Och vår super snälla chaffis Jimmy

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Tummen upp för nya headern :)

2009-09-14 @ 19:45:36
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Frida

Kanonfin header!

2009-09-15 @ 09:49:06
URL: http://frijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0