Söndag

Idag sov jag ut ;) I alla fall till klockan nio. jag gick upp, åt lite frukost, duschade, gick runt och gjorde ingenting tills klockan 12 då jag tog bussen in till stan och handlade. Jag åkte till Asda, som är den största och billigaste mataffären. där handlade jag frukt, grönsaker, bröd, yoghurt och lite småsaker.Allt man behlver för att ta med en nyttig lunch till skolan.
Därefter gick jag till en marknad och handlade sex stycken böcker. :P sedan åkte jag bussen hem, trött och svettig.
Åt en liten lunch och sedan kollade jag en superbra film. vid sextiden kom den nya tjejen. supertrevlig och väldigt bra på engelska (och ja, jimmy, hon var skitsnygg). vi har suttit på rummet och pratat och packat upp alla hennes saker och så. ska snart gå och lägga mig.
godnatt sov sött allihopa!
<3 J

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Bra det :P Var det rumskamrat eller? Uppfattade aldrig det? Om så får vi la se till våren hur hon ser ut, för jag har bestämt mig för att komma och hälsa på i samma veva som herr Joakim "Svanis" Svanberg nämligen :)



Hare gött!

2009-09-21 @ 00:14:12
Postat av: Emelie

Hur många är det som bor med den där tanten egentligen?

2009-09-21 @ 00:19:38
URL: http://emeliefransson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0