Tivoli och sedan pub

ven om vi var trötta och inte alls på humör så tog vi (Jag och Steph) bussen till Old Stein för att träffa Felicia, Dee och Melani. Sedan bar det av åt parken och Funtazia, som var en kringresande Tivoli. När vi var där så kom Loris och hans Mexikanska kompis (ingen vet namnet). Vi åkte Radiobilar och sedan en megaläskig snurrig sak, jag och felicia i en snurr och killarna i den andra. Dee, Melani och Steph stod och tittade på. efteråt önskade jag att jag inte hade åkt, för så illa har jag inte mått på länge som jag mådde efteråt.
Melani har de flesta bilderna på det.
.
När Dee och Melani bestämde sig för att åka hem, då gick vi andra vidare mot en pub. 
Jag och Loris ----------- Jag, Felicia och Stephanie
Jag och Loris ----------- Felicia och Stephanie
Felicia
.
.
.
Love U <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0