Uppdatering

Ja Emelie du har rätt. det är dags att uppdatera bloggen men har haft så mycket (lite) att göra... Jag har tagit körkort :D:D så har haft fullt upp med att köra omkring i mammas lilla svarta C30 och leka cool. men sedan har det inte hänt så mycket. Försöker umgås med Joakim så mycket som möjligt och ta vara på sista tiden. Har försökt att ha ett samtal med Fia, saknar henne grymt mycket.
Bakat bröd, haft filmkväll, åkt till Ikea med min kusin, städat rummet och börjat planera för packningen. (Ja, tyvärr är njag en sådan som börjar med packning minst två veckor i förväg... Men ibland kan det vara positivt, som i detta fallet, då jag måste ha med så mycket.)
Jaja, jag lär väl skriva när något intressant händer, annars så lär jag skriva såfort jag har fått upp min dator i England.
<3

Kommentarer
Postat av: Lova

Försökt ha ett samtal :P

Jag är inne på skype ganska mycket. Jag hoppas vi kan prata mycket när du är i England!

Jag ser fram emot att du och Linda kommer, det blir lite julshopping kanske?

Jag älskar dig

2009-09-07 @ 22:34:52
URL: http://ininn.blogg.se/
Postat av: Louise

åhhh, grattis!!!!! (till körkortet;)) haha. Hoppas du får det toppen i england! måste höras någon dag! saknar dig<3

2009-09-10 @ 03:40:01
URL: http://superlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0