Utekväll

Jag och Steph åkte först hem efter skolan och hon lade sig och sov och jag satt stilla. vid sextiden åt vi middag, färdiga köttbullar med tomatsås, och sedan gick vi upp för att öra oss i ordning. vi åkte 22an för att möta upp de andra vid Old Stein och sedan gå till Churchill Sq för att ta bussen till residentet. De hade hittat en kille som skulle samma väg som oss vid deras busshållsplats och det kändes ganska tryggt att ha med en kille även om det inte var så sent på kvällen. Det här är en ganska vild och bråkig stad.
Vi hoppade av lite för tidigt och fick sedan gå en bra stund men det gjorde inget. de väntade på oss vid residentet och sedan gick vi mot Babylon (klubben). Det var ganska lite folk väl där inne, men vår första syn när vi kom in vid baren/dansgolvet var vår (vanligtvis stränga/strikta/bestämda) lärare dansa runt. hon hade redan fått i sig för många gratis Tequila. Japp, gratis tequila var det! Och hallåå?! £3.50 för en smirnoff? hehe! Blev till coh med bjuden:)
.
Något senare (en smirnoff senare) gick vi flickor upp för att dansa. sedan slutade jag inte dansa förrän Stephanie kom och ville åka hem, runt två någon gång. Jag älskar att dansa!
Men tyvärr var det inte så många som visste hur! men jag hittade några människor som var duktiga. men alla mina flickor var hejare på att dansa och släppte loss riktigt bra, vilket man inte kan tro. Och hur mycket folk än drack så såg jag nästan ingen som blev full, inte som i Sverige. Den enda som jag tycker vakterna skulle kickat ut pga fylla, det var den svenska killen HAHA! ojoj, nej men dansgolvet var mitt all night long!
JAg och stephanie struttade ut till en taxi och hade en lugn färd hem på ca 20 min för £17.
.
Jag och Melani ----------Dee, Ally, Jag och Melani
Nu ska jag nog ta mig och gå till skolan. Vissa hade turen att börja sent idag (=))medans andra fick snällt gå upp klockan halv 7! hihih.
.
.
.
<3<3 Miss U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0