99 dagar

Idag ska vi ha en hejdåmiddag för steph. trettio personer kommer att närvara och vi ska gå ut och äta på Days, som är en megastor buférestaurang. Jag kommer gråta floder och sedan åka hem alldeles deprimerad. Inte blir det bättre av att den nya rumskompisen jag skulle få har fått sitt via försenat så hon kommer inte förrän på tisdag. Vad jag kna glödja mig åt att det är tvåsiffrigt tills jag kommer hem, 99, och att jag har köpt nya skor.... Uppe i sexton par nu. börjar bli lite shooholic... inte bra. inte okej. men väskor kan man aldrig få för många därför har jag köpt en ny ;)
härom dagen var jag och steph och handlade och ska nu demonstrera vad som är brittisk mat:
Förstår ni nu varför jag inte gillar maten?
.
.
.
.
Love youuuu <3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Skor och väskor får man aldrig för många av. Men inälvsmat kan jag vara utan...

xoxo

2010-02-19 @ 18:37:11
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0