Ensam eller vad?

Sitter här vid min dator. Min värdmamma stickar och min andra rumskompis Masami sitter och tittar på ett tvprogram på tvn. Ingen inne på facebook eller skype. Ensam? nejdå...
.
Vet att det har bara gått två dagar, men bara tanken på att det ska vara såhär varje dag i en månad till innan man kan få en ny rumskompis är en mardröm.
Ingen att prata med, ingen att träffa på kvällarna för vill inte åka ut själv. Föresten har jag ingenstans att åka för steph är i venzuela och bor inte på residentet för tillfället. Hon kommer inte tillbaka förän om två veckor. först då kanske jag blir upptagen på kvällarna...
Pratar lite med Lisa och Sofia. Vet inte vart min älskling är. :(
Känner sig väldigt så ensam här. Längtar hem.
.
.
.
Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars Smulan.

Men när det är riktigt trist är det kul att veta att man för det mesta har det roligt. Eller hur.

Spanien, kompisar, julaftonskalas, nyårsfest, jättejulklapp från morfar,mys hemma på Irisvägen, tillsammans med Joakim, ledigt i tre veckor....

det blir roligare snart, jag lovar. Puss, längtar efter dig

2010-01-13 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0