Kan det bli värre när man är på botten?

Ja faktiskt, livet kan bli värre. Ska idag försöka bevisa för er hur livet startar på botten och sedan vandrar neråt.
När Jag var liten hade vi ibland en gång om året en svordomsdag. IDAG är min 2010-svordomsdag.
Började med att jag gick upp och var extremt trött på grund av en ball utekväll igår.
Jag blev sedan väldigt beviken när jag fick ett sms om att min kompis inte skulle komma till skolan. Sedan fick jag stressa till bussen. Väl på bussen fick jag limma på mina fina löslanglar jag tappat några gånger sedan igårkväll.
I skoldagen var lång och tråkig och vi såg en äcklig film om en pedofillärare som var min gaylärares favoritfilm. Väl under filmens gång så fick jag ett annat sms som sjönk min livsgnista ännu lägre. Om ni tror jag var deppig innan så skulle ni veta hur hemskt det var nu. Jaja, jag är inte den som är den och jag tror på att allt löser sig på något sätt så jag sprang ut för att vänta på bussen i regnet i en halvtimma. Hopp, tänkte jag, då åker jag ner till marinan och väntar under skydd där. Väl där nere upptäcker jag att bussen kommer itne hit ner (!) så jag tar första bussen upp igen in till stan. Eftersom jag då missat den bussen tänkte jag ta en annan. När jag sitter där på bussen i lugn och ro ser jag Min första buss åka förbi...
Inne i stan så kliver jag av bussen och står och väntar på grön gubbe. Då kommer en jävla lastbil och åker igenom en vattenpöl och skvätter ner hela mig. Sprang sen till min buss men upptäcker att jag är två minuter sedan. Jahopp, positiv som jag är så ser jag då chansen att passa på att ta ut lite pengar. Tror ni inte då att automaten är UR FUNKTION?!?!? Efter det kan det inte sjunka längre ner så jag klev på en helt annat buss som tar mig till Woodingdean men måste gå i tjugominuter i regnet. Som en sista touch på den här underbara historia så blir jag nerskvätt igen när jag stiger av bussen.
Jag borde bli ståuppkomiker för jag skrattar åt mitt eget liv.
.
Tack och lov så har jag några underbara vänner som stöttar mig i båda vått (!) och torrt. .
.
.
.
<3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Men Maja... KRAAAAAM <3

2010-01-22 @ 22:24:53
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Mamma

Suuuuck!

2010-01-25 @ 08:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0