Okej, nu har det hänt...

Jag har gått och blivit tokig.
Bevis:
.
.
Japp, i lördags åkte jag ner till stan mde Irene, Felicia och desire. Vi gick in på en utklädningsbutik i North Lanes och där stod den. Baby Pink haircolour.
Som hittat. Jag Dee åkte hem til henne, åt jättegod middag och på kvällen gick vi upp i badrummet tillsammans med Melanie och började. Det tog tid och vi skrattade hela tiden. Kanske därför det blev lite sådär men jag är ändå jättenöjd, för vet ni hur längr jag velat detta? Mamma vet i alla fall för jag tjata om att göra det innan jag åkte till England men hon var rädd att jag skulle skräma min nya vardmamma så jag fick inte. Men nu har jag gjort det och är säker på att det aldrig kommer hända igen. ;) Möjligtvis rött.... hm.
.
I söndags så åkte vi till asda och handlade mat och sedan åkte jag hem.
Måndagskvällen tillbringades med att boka flygbiljett och prata med pojkvännen min ;D
Jajaj nu ska jag gå och ha lite datalektion.
Ikväll blir det pubben igen.
.
.
.
Älskar dig mer än allt!

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Det är bra Maja, man ska gå all in!

2010-01-26 @ 15:14:06
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul grej. varför inte prova grönt nästa gång....NEJ gör inte det. Du passar bättre i rosa.

2010-01-27 @ 09:27:08
Postat av: Erik

Det var ju snyggt ju! Särskilt på bilden vid busshållplatsen eller vad det är för något! :D

Har sagt till mamma och pappa att jag vill pierca mig, men jag vågar inte riskera pengarna :)

Pussar och kramar från bror!

2010-01-27 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0