Skola Hurra!

Trodde aldrig jag skulle säga det, men fy vad skönt det var att gå till skolan imorse!
All snö har regnat bort så upp med tuppen och ut och vänta på bussen en kvart(fast dock vid den vanliga busshållsplatsen).
Ilab = gjorde inget
Filmklass = skrev manus
Engleska + Turism = Jobba på en presentation och sedan på den andra lektionen så fick vi vårt vår-projekt! :)
Alla andra ska ut ikvällmen jag är itne på humör. Man blir faktiskt inte på partyhumör när man inser att man måste åka dit själv och sedan åka hem helt själv. :/
Nu ska jag gå ner och göra lunch för imån sedan blir det chat med Joakim och sedan sova. Imån blir det inge dramaklass så jag och Dessi ska ÄNTLIGEN ut och jul-rea-shoppa! :D
.
.
.
<3 Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0