skön fredag i skolan (!) och sedan en pubrunda

Vaknade som vanligt inte till mitt alarm. utan vaknade av att min pojkvän smsade. :D
åkte till skolan som vanligt vid 8, och hade en lektion i datasalen. på lektionen letade vi skolböcker och annat joks om turism. kommer inte ihåg för jag jobbade på mitt projekt i stället som ska handla om kryssningar och fartyg. jättekul!
JO andledningen till att vi letar skolbäcker på internet är den så att i torsdags hade vi ett möte i skolan med rektiorn och klassen och alla elever fick uttrycka sitt missnöje. som några vet så har jag itne vart helt nöjd med detta med ef, eller ja det var milt uttryck. rättare sagt: vi gillar itne ef överhuvudaget! åk aldrig med dem.
anledningarna är många och just nu håller jag på att skriva brev till dem för att de ska få veta hur det egentligen står till. Vi är inte missnöjda med personerna varken på skolan eller agenterna, min agent var jättebra, men hela organisationen är så falsk. läser man på internet så är vi verkligen inte de enda som tycker detta. jaja tillbaka till mig, mötet gick bra vi fick sagt avd vi ville och alla verkade lite positivare efteråt.
efter min datalektion så hade vi rast och sedan ner till lektureroom. men vi hade redan haft den föreläsningen förra året så vi fick gå :) alltså: jag hade bara en lektion! stannade dock kvar på skolan och spelade biljard med robin, melanie, melanie och andrea. :D sedan åkte jag hem och kollade en film och är nu kär i Dirty Dancing 2!
På kvällen åkte vi ut lite tidigare och möttes upp på Churchill sq med en snubbe från skolan, han är aktivitets-killen på skolan och ordnar olika utflykter för elever och lite annat för nya studenter. vi hade bjudit med honom för han har länge velat gå med oss och vi vill ha en pub-proffs med oss. så vi gick till den norska pubben men den var full så han tog oss till en pub som hette Fishbowl och den var jättetrevlig. framåt elva promenerade vi mot bussarna, jag och Irene, men Robin och Adam fortsatte hela natten. ja som sagt han är ju pub-proffs.  jag e glad att jag åkte hem tidigt, hade ju ändå inga pengar och sedan så orkade jag itne var aså trött idag för idag består dagen utav: SKVALLER. ska till stephanie och prata strunt hela dagen. :D
kommer några bilder från skoldagen och bilder från kvällen kommer senare för jag har inga :S
Och nu ska jag visa er något...
Tack och lov är det bara min pojkvän som ser mig nyvaken när det är som allra värst,
men idag såg jag så rolig ut så jag tänkte dela med mig med världen varför jag ofta vaknar på gott humör:
.
.
.
.
.
miss you baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0