Skoooor :D

Oken, ni vet att jag är ensam och så här men nu ska ni få höra hur ensam: JAG stannade kvar på SKOLAN, TVÅ TIMMAR längre än vad jag behövde. Jag var alltså på skolan till klockan fem...
Det var en konstig dag igår, vakna konstigt, konstiga lektioner och konstig eftermiddag. Men sedan fick jag pratat ,med stephanie på skype :D Åh vad jag saknar henne! Och sedan följde en konstig utekväll. Men över det hela så var det ändå en bra dag.
Jag missade min buss när jag skulle ut så jag tog nästa. Jag och Taiju (världens gladaste japanes) åkte ner för att möta upp Robin och de andra. Sedan gick vi runt till olika pubbar (en som skulle vara stor fast som var väldigt liten, en norsk osv..) men hittade inget bord. tillslut gick vi in på en nattklubb, satt vid ett bord tills klockan var elva och sedan åkte vi hem. dock hade vi väldigt roligt under tiden.
Imorse när jag gick upp lade jag ihop kläder jag skulle tvätta senare och gick ner och åt fruksot. sedan tog jag bussen till stön för att möta upp Irene och Desiree. Vi gick på Brightons museum och fick lite historia och kultur. sedan lite (mycket) shopping. Här följer bilder på vad som inhandlades under dagen:
Oerhört sköna snygga höga billiga skor. Gillar!
Och det blev även en kjol på rean och en rosa t-shirt som städjer rosa bandet ;) ser det längst ner i högra hörnet på tröjan.
Nu ska jag gå och tvätta lite kläder och äta ett ägg med kalles kaviar.
.
.
.
Only You Honey <3 <3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Vad som helst för att du ska få dig ett gott skratt i din ensamhet ;)

2010-01-16 @ 19:07:58
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0