Snow-day

Jahopp då kom dagen man fruktat. Den insnöade dagen.
Klev upp megatidigt eftersom jag skulle vara hos doktorn klockan 8. Alltså skulle jag bara behölva ta bussen klockan halv 8 eftersom vi igår kväll fick reda på att de vanliga bussarna åker.
ja, så upp tidigt som jag sa, satte mig och sminkade mig, gick sedan ner för trappan och FÖRST DÅ tittade jag ut. Inte smart. Det hade börjat snöa ännu mer så det låg ca två dm och höll fortfarande på att snöa.
Jahopp, jag gick in på bussarnas internetsida och kollade för säkerhets skull. Där stod det med stora bokstäver att inga bussar går. ha ha ha...
Mailade min doktor att jag inte skulla komma och sedan gick jag och lade mig. men kunde inte somna så jag gick upp och åt lite frukost. Kollat film, skottat framför huset och på baksidan, ätit en macka, vart inne på datorn tusen gånger och gått upp och ner för trappan ännu fler gånger...
Tråkigt? neee
Nu för en stund sedan så såg jag precis en buss och på internet står det att vår buss åker som vanligt :D jippie :) skola imån. :D
.
.
.
.
.
.
Jo <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0