Söndag Måndag Tisdag Onsdag

Lördagskvällen var jag på King and queen. Dock var det VÄLDIGT tråkigt. Karolina var på ledsen-humör, Robin mådde inte så bra och Taiju sprang runt med de andra som jag inte kände. Så satt mest där med Karolina och observerade alla andra.
Söndagen tillbringades hemma, Helt och hållet. Var inte på särskillt bra humör. Har inte vart det på ett tag, med lite inslag av feber, illamående och huvudvärk. Dock blev dagen lite bättre på eftermiddagen när jag pratade med min älskling.
Måndagen, usch vad jobbigt det var att gå upp. Dock längtade jag tillbaka till skolan. Dagen flöt på bra, väntade i stan på Desiree sedan gick vi och hade ett allvarligt tjejsnack på starbucks.
Såhär ser det ut på Churchill Square en dimmig dag i Januari.
.
Tisdag morgon försov jag mig men hann ändå med bussen. Dagen flöt på bra, filmklassen gick jättebra. Sedan följde ännu en ganska tråkig turism-lektion.
Irene som skriver på vår dokumentär. Melanie och Lena i cafét.
.
PÅ kvällen bar det av till King and Queen igen. Vi skulle dit eftersom Abdulla lämnar oss snart. Träffade Riika, Eva, Taiju and Karolina på bussen. Väl där nere började kvällen bra. Men när Kareoken började så tröttnade mitt huvud på ljudet så jag fick gå upp och sätta mig i sofforna och kolla när de andra spelade biljard. Men skrattade lite ändå.
Sabrina och Camille löjlar sig med mitt läppstift på toan. Eva, Taiju, Jag, Riika och Mohammed på väg hem mot Woodingdean efter K&Q.
Idag, Onsdag, Var jag jättenära på att stanna hemma första lektionen för jag låg och frossade och mådde allmänt dåligt. Men steg ändå upp och det blev lite bättre. Efter mina två lektioner åkte jag in till stan, shoppade lite cola och sedan tillbaka till skolan och mötte upp Melanie, Irene och Desiree för att gå på bio. "It's Complicated" med Meryl Streep. Har inte skrattat så mycket sedan jag kom hit tillbaka. OJoj! Mamma du kommer älska den! haha det var vi fyra studenter och många damer. Vi var ändå de som skrattade högst!
PÅ bussen hem så började det snöa. Jippie. Snön som äntligen försvunnit kommer tillbaka. Hoppas bara det itne lägger sig men det ser så ut. Om jag kommer till skolan imån eller inte får vi se imorgonbitti.
Nu ska jag gå och äta lite bakad potatis, igen...
.
.
.
Massa kyssar på dig, Älskling <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

starbucks forever <3 haahahah

2010-01-24 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0